Termeni si condiții

1. Informații despre site

Va mulțumim ca vizitați si utilizați site-ul web Opticavedere.ro acesta este administrat de societatea Vedere Srl cu număr de Înregistrare la Registrul Comerțului București: J40/4538/2002, Cod fiscal RO 14665314, IBAN: RO10INGB0000999907513187 ING BANK.

Sediul social: Strada Breaza nr 8, sector 3 București, E-mail office@opticavedere.ro

Puncte de lucru:

Showroom Baba Novac : Strada Dristorului, nr 81-88, sector 3, Telefon 0749-185.505

Showroom Iancului : Bulevardul Mihai Bravu, nr 126, sector 2, Telefon 0729-883.675

Showroom Sebastian : Strada Mihail Sebastian, nr 23E, sector 5, Telefon 0749-185.503

Showroom West Eye : Calea Vitan, nr 137-139, sector 3, Telefon 0726-340.229

Showroom Boutique : Strada Tunari, nr 1, sector 2, Telefon 0745-665.664

Showroom Dristor : Strada Camil Ressu, nr 4, sector 3, Telefon 0741-767.574

2. Acceptarea condițiilor

Utilizarea site-ului Opticavedere.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea ta ale termenilor si condițiilor de confidențialitate detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora. Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Condițiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment. În situația în care nu ești de acord cu aceste condiții, iti solicit sa nu utilizezi site-ul nostru de internet.

Opticavedere.ro își rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii și Condițiile în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, iti solicit sa urmarești în mod periodic eventualele modificări.

Prin acceptarea Termenilor si condițiilor din prezenta pagina îți exprimi acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea Vedere Srl . Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale Vedere Srl.

Te poți dezabona oricând de la primirea acestor mailuri accesând linkul de dezabonare din partea inferioară a mailurilor primite sau marcând mailul ca și spam sau trimite un mail către office@opticavedere.ro cu subiectul Dezabonare.

3. Drepturile de autor

Informațiile publicate pe OpticaVedere.ro aparțin site-ului, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fără acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al societății Vedere Srl care administrează site-ul. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii in vigoare. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de e-mail office@opticavedere.ro

Denumirea OPTICA VEDERE este marca înregistrată și aparține societății Vedere SRL

4. Accesul la informațiile de pe site

Societatea Vedere S.R.L. garantează tuturor utilizatorilor acces limitat, în interes personal, pe site-ul OpticaVedere.ro și nu le conferă drepturile de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei Vedere S.R.L. fără acordul prealabil scris al acesteia.

5. Obligațiile clienților

Cumpărând de la Opticavedere.ro confirmați că:

Vârsta dumneavoastră este de minim 18 ani.

În cazul în care comandați ochelari de vedere, dețineți o rețetă pentru ochelari, iar în cazul în care doriți lentile de contact atunci aveți o rețetă specială pentru lentile de contact, ce v-a fost oferită de către un personal calificat în acest sens. Prescripția dumneavoastră medicală nu este mai veche de 12 de luni Prin plasarea comenzii, confirmați faptul că aceasta a fost efectuată în funcție de parametrii și tipul de lentile prescris de către specialist.

Veți furniza cu acuratețe detaliile prescripției dumneavoastră (inclusiv notele adiționale prescripției).

În cazul lentilelor de contact, confirmați că în urma consultului și a prescrierii lentilelor de contact pentru dumneavoastră, ați luat la cunoștință și veți respecta cu strictețe regulile cu privire la întreținerea și utilizarea lentilelor de contact. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, contactați-ne înainte de achiziția și utilizarea acestor dispozitive medicale.

În cazul soluțiilor de întreținere pentru lentile de contact și al lacrimilor artificiale (picături oftalmice) veți citi și respecta cu strictețe indicațiile din prospectele produselor puse la dispoziție de către vânzător. Dacă nu ați primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de produse, îl veți solicita vânzătorului înainte de utilizare.

Pentru evitarea oricăror nelămuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, ne garantați că: - utilizați serviciile noastre în mod voluntar; - datele conținute în formularul de înregistrare sunt adevărate și nu încalcă drepturile terților - ați fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/op­tometrist acreditat și garantați că valoarea dioptriilor de lentile introdusă în timpul procesului de comandă este în concordanță cu rețeta prescrisă de oftalmolog. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau optometristul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau optometristului probarea lentilelor dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care medical oftalmolog/op­tometristul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la consult, pentru ca medicul oftalmolog/op­tometristul să verifice adaptarea și să-și dea acordul pentru folosirea lor. Dorim să vă aducem la cunoștință că folosirea sau schimbarea lentilelor de contact fără aprobarea specialistului oftalmolog / optometristului poate reprezenta un risc medical şi vânzătorul nu este responsabil de eventualele vătămări sau de disconfortul apărut in urma purtării lentilelor de contact cumpărate din magazinul nostru sau primite gratuit. De asemenea, utilizarea lentilelor de contact, a soluțiilor de întreținere pentru lentil de contact, a lacrimilor artificiale (picături oftalmice) fără respectarea condițiilor de cumpărare menționate la punctul 3. „Obligațiile clienților”, nu este de natură a atrage răspunderea acestuia.

6. Încheierea contractului

Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul Opticavedere.ro, cumpăratorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societatea Vedere Srl - administrator site, respectiv prin telefon sau email. Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii nu echivalează cu încheierea contractului dintre vânzator si cumpărator.

După plasarea comenzii, pentru motive justificate, vânzătorul își rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumpăratorului, fără o notificare prealabila, iar acesta va primi înapoi banii, in termen de 7 zile. Totodată, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, în funcție de disponibilitatea acestora. Magazinul online Optica Vedere nu oferă nicio pereche de ochelari gratuită sau având preț 0 lei (zero). Orice greșeală de procesare a comenzii se va discuta împreună cu clientul în decurs a 48 ore iar comanda va fi schimbată cu prețul corect.

Livrarea produselor se poate face într-un interval de 1 - 3 zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata). Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezintă o obligație contractuala din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 1-3 zile lucrătoare.

Produsele sunt disponibile în limita stocului.

Limitarea răspundereri Opticavedere

Site-ul Opticavedere.ro, precum și orice software utilizat în cadrul acestuia sunt furnizate în modalitatea în care se găsesc și atat cat sunt disponibile, fără nici un fel de garanții, exprese sau implicite, inclusive, dar fara a se limita la, garanții implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau încălcarea termenilor.

Nu ne asumăm răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului Opticavedere.ro, in totalitate sau parțial.

7. Politica de livrare

Opticavedere.ro preia costurile pentru expedierea și returnarea produselor, astfel livrarea este gratuită.

După ce ați plasat comanda și aceasta a fost procesată, veți primi un e-mail de confirmare de la Opticavedere.ro. Acest e-mail va conţine informaţii privind expediţia şi procedura de urmărire a acesteia.

Puteți urmări comanda și descărca factura din contul de client accesând linkul Istoric și detalii comenzi, după logare. Dacă nu aveți cont, puteți urmări comanda accesând linkul Urmărire comandă.

8. Politica de retur

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (S.C. Vedere S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului , prin returnarea în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună cu accesoriile, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare. Vă aducem la cunoștință că, potrivit dispozițiilor legale în vigoare, este necesar ca produsele să fie returnate în condiții perfecte, adică aceleași ca și în cazul livrării produsului, fără urme de uzură sau deteriorare a produsului, fără să fi fost purtat sau folosit, însoțit de toate etichetele produsului și sigiliul de originalitate. În caz contrar, în măsura în care produsul prezinta urme de folosire, etichetele sunt rupte, sau chiar sigiliile existente pe produs sunt degradate/rupte (fiind vorba de sigilii care permit probarea produsului, fără a fi necesară îndepărtarea acestora), VEDERE SRL va evalua produsul și va stabili dacă valoarea acestuia a fost diminuată, urmând a vă înștiința cu privire la suma ce va fi reținută în acest sens. Potrivit art. 14 alin. 3 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

În ceea ce privește ochelarii de soare și ramele de ochelari, vă informăm că acestea sunt livrate împreună cu un sigiliu de protecție ce permite însă probarea acestora. Returnarea ochelarilor de soare/vedere se accepta doar dacă sigiliul nu este rupt/deteriorat. Această măsură este tocmai pentru a ne asigura că produsele returnate sunt cele trimise inițial de către noi, respectiv pentru a verifica originalitatea produsului.

Dreptul de retur nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești:

Lentile aeriene (ochelarilor de vedere), care sunt executate după specificatiile consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului;

Cutiile de lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul acestora să fie sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de valabilitate.

Pentru orice astfel de cerere/ notificare contactați-ne și vă vom furniza prin e-mail formularul necesar. Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu a putut fi rezolvată prin e-mail sau cu persoana cu care ați discutat, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu departamentul Customer Support , Telefon: 0745-665.664 , E-mail: office@opticavedere.ro Pentru orice reclamație/ce­rere/notifica­re termenul de răspuns este de 1–2 zile lucrătoare, însă, în anumite condiții speciale, acesta se poate prelungi până la maximum 15 zile lucrătoare.

CE TREBUIE SA MAI STIU REFERITOR LA RETURUL DE PRODUSE?

Optica Vedere oferă retur gratuit pentru clienții săi.

Procedura se poate efectua în termen de 15 zile calendaristice începând de la ziua în care Clientul intra în posesia fizica a produsului.

Pentru retur va rog sa trimiți un email la adresa office@opticavedere.ro

9. Limitarea răspunderii pentru garanția produselor

9.1 CERTIFICAT DE CALITATE

Ochelarii de soare comercializați de Vedere SRL respectă standardele MDR(EU) 425/2016 privind echipamentele de protecție.

Toate dispozitivele medicale comercializate de Vedere SRL sunt conforme cu MDR(EU) 745/2017 privind Dispozitivele Medicale, societatea Vedere SRL deține aviz de funcționare emis de ANMDMR Nr.7670/20.09.2021 în baza legi 95/2006 cu aplicarea OMS 566/2020 Nr.7670/20.09.2021

9.2 GARANȚIE

Produsele comercializate de Vedere S.R.L. au fost testate și avizate, corespunzător exigențelor regulamentelor europene și a legislației aplicabile, dar pentru ca utilizarea lor să nu vă creeze probleme, sunt necesare o folosire și o întreținere în conformitate cu instrucțiunile de utilizare aferente, și mai ales conform indicațiilor medicale/de specialitate primite în acest sens. La solicitarea garantiei se va prezenta certificatul de garanție împreună cu factura de achiziție/bonul fiscal în original.

9.2.1 Termene de garanție comercială:

Ochelarii de vedere: 24 luni , în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția este oferită pentru calitatea materialului, precizia de execuție și calitatea tratamentelor. Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de către Vedere SRL respectă principiile ISO 8980. Garanția cade în sarcina producătorului.

Montajul lentilelor aeriene (pentru ochelari): 24 luni , în condițiile utilizării corespunzătoare.

Rame de vedere şi ochelari de soare: 24 luni în condiţiile utilizării corespunzătoare sau termenul specificat în certificatul de garanţie. Garanţia acordată de furnizor se referă numai la deficienţe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanţie, fiind considerate efecte ale unei întreţineri ne-corespunzătoare.

Lentile de contact, soluţii și accesorii pentru lentilele de contact: Aceste produse beneficiază de garanție X luni de la achiziționare, fiind produse cu o durată de viață scurtă, Unde X este durata de utilizare recomandata de producator. Toate aceste produse se vor manevra în mod corespunzător cu indicațiile primite și vor fi întreținute cu soluțiile adecvate. În cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către Vedere.ro . Produsele vor fi inspectate de către furnizorul/pro­ducătorul acestora, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura până la două luni , inclusiv timpul de transport. Unele lentile vor trebui trimise în străinătate pentru analiză, fapt care poate avea un impact, în lungimea acestui proces. Când o eroare de fabricație este recunoscută, vă vom trimite noi lentile cu aceeași combinație de parametri, fără taxă de transport. Dacă, totuși, se determină că nu există nici o eroare de fabricație, nu vă putem rambursa lentilele sau trimite o nouă pereche.

Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele probleme apărute:

Zgârieturi din fabricaţie pe suprafaţa lentilei; ciupituri ale lentilei, pete pe suprafaţa

lentilei; Vă rugăm să inspectați cu atenție lentilele înainte de a de-sigila blisterele în care sunt așezate. Pentru acoperirea acestor garanții este nevoie ca lentilele sa fie trimise la noi sigilate pentru a constata defectul. În cazul în care acestea nu sunt sigilate în blistere, se consideră a fi vorba despre manevrarea necorespunzătoare din partea utilizatorului.

Diferenţe de putere dioptrică faţă de dioptria înscrisă pe ambalaj

pentru rezolvare acestui tip de reclamație este necesar ca mai întâi să ne trimiteți o copie a

rețetei dumneavoastră oftalmologice în care să apară următoarele date și care să corespundă cu tipul de lentile de contact comandate: dioptria sferică, dioptria cilindrică, axul, adiția, raza de curbură, tipul de lentile recomandate.

Garanţia lentilelor de contact nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în urma întreţinerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaţa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc), nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile, nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate

Nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist,

implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau opticianului probarea lentilelor dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care medicul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la consult, ca medicul oftalmolog să verifice adaptarea și să-și dea acordul pentru folosirea lor. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și nedeteriorate.

Nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate

Efectul final al purtării lentilelor de contact colorate este foarte subiectiv și poate varia în

funcție de numeroase condiții și influențe. În primul rând, efectul va fi influențat de pigmentarea ochilor. În al doilea rând, ea poate fi influențată de factori externi, cum ar fi condițiile de lumină, make-up si alegeri vestimentare. Mai mult decât atât, tipul de lentile de contact colorate (de amplificare a culorii naturale sau opace) poate produce un rezultat diferit în acoperirea culorii naturale a ochilor. Deoarece este imposibil să se prevadă rezultatul pentru fiecare individ, nu putem oferi o rambursare pentru lentilele colorate, dacă sunteți nemulțumit de rezultat.

9.1.2 TERMENUL DE GARANŢIE pentru produsele menţionate este de 24 luni, cu excepţia produselor pentru care există o garanţie specifică. Garanția se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse şi îşi pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. În vederea acceptării garanţiei, vă rugăm să păstraţi factura sau bonul fiscal, să returnați produsul împreună cu un formular de reclamație specific, completat integral. Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția practicată de producătorul fiecărei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului, importatorului, furnizorului sau al comerciantului (Vedere SRL.). Documentul fiscal pe care îl primiţi împreună cu marfa poate servi în acelaşi timp şi ca certificat de garanţie. Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau al comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integrală a valorii achitate. În cazul în care se acceptă inlocuirea cu un produs similar, Vedere S.R.L. se obligă să vă restituie diferenta de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C. Vedere S.R.L. oricărui client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de Vedere S.R.L. de la acest client.

9.1.3 GARANŢIA LEGALĂ DE CONFORMITATE este acordată potrivit dispoziţiilor din Legea nr.449/2003 pentru produsele achizitionate înainte de 31.12.2022 și a OUG 140/2021 pentru restul produselor privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la data livrării produsului . Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut de lege se reduce la această durată Lipsa de conformitate se remediază prin reparare sau înlocuire, în mod gratuit, inclusiv pentru garanţia comercială. Perioada de remediere pentru garanţia legală de conformitate este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informării vânzătorului de către consumator. În cazul reparării produsului în temeiul garanției legale de conformitate, în acesta vor fi montate numai piese noi. Perioada de remediere pentru garanţia comercială va fi stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare defectele semnalate, natura produselor, durata medie de utilizare, precum şi specificaţiile tehnice ale producătorului. Prezentele reglementări privind garanția produselor sunt întocmite conform prevederilor Legii nr.449 din 12.11.2003 și nu afectează celelalte drepturi ale consumatorului, prevăzute de Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, de Ordonanţa nr.21/1992 privind protecţia consumatorilor ori de orice alte acte normative, inclusiv acte normative europene, ce privesc drepturile consumatorilor. În vederea soluționării în mod eficient a reclamațiilor dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a vă solicita documentele necesare pentru a dovedi îndeplinirea condițiilor.

În acest sens, după primirea reclamației, vă putem solicita, fără a ne limita însă la acestea documentele prevăzute în capitolul 5 Obligațiile Clienților

9.3 Responsabilitățile clientului

Condițiile de garanție nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de clienți sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

- S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

- Numărul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;

- Sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;

- Produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crăpături, cioburi, rugina sau prezinta urme utilizare in condiții neadecvate

Mențiuni importante

Pierderea certificatului de garanție, precum si deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ai primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia îl poți solicita oricând la adresa de e-mail office@opticavedere.ro. Pentru a va trimite certificatul de garanție este necesar sa ne comunicați: număr factura, titular, adresa de mail. Garanția produselor nu este transmisibilă, exista obligație contractuala doar fata de titularul facturii de achiziție.

10. Politica de confidențialitate

Optica Vedere apreciază încrederea pe care o manifestați navigând pe site-ul nostru, scriindu-ne sau înscriindu-vă pe forumul nostru, de aceea dorim să vă asigurăm că nu vom furniza, vinde sau ceda nici unei alte părți baza de date referitoare la datele dumneavoastră personale.

Informațiile cu caracter personal ale clientului/utilizatorului pot fi furnizate și către Parchetul General, Poliție, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Conform cerințelor Regulamentului European privind Protecția Datelor cu Caracter Personal (The General Data Protection Regulation (GDPR) (EU) 2016/679),

Vedere Srl are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Prelucrarea datelor este realizata de către Vedere Srl.

Scopul colectării datelor este:

◆ Răspunsul la solicitările transmise pe email sau telefonic, cu privire la produsele și serviciile noastre

◆ Utilizarea forumului de discuții

Nu sunteți obligat(ă) să furnizați datele solicitate, aveți și posibilitatea de a folosi alte modalități de contact.

În cazul în care este necesar, vom externaliza către alte companii anumite sarcini contribuind la serviciile noastre în numele nostru, în cadrul acordurilor de prelucrare a datelor. Este posibil, de exemplu, să furnizăm date cu caracter personal către agenți, contractori sau parteneri autorizați pentru găzduirea bazelor noastre de date, a site-ului web, pentru serviciile de prelucrare a datelor sau pentru a vă trimite informațiile pe care ni le-ați solicitat.

Terții care au acces la aceste date sunt Magazinele Partenere Optica Vedere, companiile de livrare, procesatorii de plati, serviciile de e-mail marketing.

Vom partaja sau permite accesul la astfel de informații NUMAI furnizorilor externi de servicii după cum este necesar pentru furnizarea serviciilor noastre. Aceste informații nu pot fi utilizate de către furnizorii externi de servicii pentru orice alte scopuri și sunt obligați prin contract să respecte confidențialitatea datelor personale încredințate.

În cazul plasării unei comenzi, prelucrarea datelor este realizata de către Vedere Srl

In scop de marketing, au acces la date platformele Facebook, Google, Mailchimp. Pentru livrarea comenzii, datele sunt accesate de către firmele de curierat.

Date de trafic colectate: adrese IP.

Toate transferurile de date cu caracter personal către terțe părți vor fi efectuate cu notificarea dumneavoastră anterioară și, după caz, cu acordul dumneavoastră. Orice transferuri de date cu caracter personal în alte țări decât cele pentru care a fost luată o decizie de adecvare în ceea ce privește nivelul de protecție a datelor de către Comisia Europeană, după cum este prezentat la adresa http://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/adequacy/index_en.htm, au loc pe baza unor acorduri contractuale ce utilizează clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeană sau alte garanții corespunzătoare, în conformitate cu legea în vigoare.

11. Drepturile utilizatorului

Beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la Departamentul relații cu Clienții, la adresa de e-mail office@ opticavedere.ro

De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției.

Dreptul de intervenție asupra datelor se aplică pentru:

◆ rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;

◆ transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii;

◆ notificarea către terții cărora le-au fost dezvăluite datele, dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

12. Revizuiri ale politicii

Optica Vedere poate, în orice moment și fără notificare prealabilă, să revizuiască aceste politici prin actualizarea acestora. Sunteți obligat să respectați oricare și toate astfel de revizuiri și de aceea va trebui să vizitați aceasta pagină a site-ului nostru în mod periodic pentru a lua la cunoștință Condițiile de Utilizare actualizate.

13. Protecția datelor

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, modificata si completata și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private în sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de Vedere Srl, are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectării datelor este utilizarea lor in vederea facturării produselor comandate.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator in scopul livrării produselor și sunt comunicate numai de către tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a te adresa justiției. Totodată, ai dreptul sa te opui prelucrării datelor personale care te privesc și sa soliciți stergerea datelor. Dacă unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugăm sa ne informezi cat mai curând posibil.

14. Politica Cookies

Pentru a asigura buna funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Majoritatea site-urilor fac acest lucru.

14.1 Ce se înțelege prin cookie-uri?

Cookie-ul este un fișier text de mici dimensiuni pe care un site îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl vizitați. Datorită cookie-urilor, site-ul reține, pe o perioadă de timp, acțiunile și preferințele dumneavoastră (login, limbă, dimensiunea caracterelor și alte preferințe de afișare). Astfel nu mai trebuie să le reintroduceți ori de câte ori reveniți la site sau navigați de pe o pagină pe alta.

14.2 Cum folosim cookie-urile?

Site-ul nostru (inclusiv varianta pentru dispozitive mobile) folosește atât cookie-uri de sesiune cât și cookie-urile persistente. Cookie-uri de sesiune vă permit să navigați de la o pagină la alta în cadrul site-ului nostru, precum și reținerea oricăror informații pe care le introduceți. Un cookie de sesiune este șters atunci când închideți browserul sau după o perioadă scurtă de timp. Cookie-uri persistente permit site-ul nostru să-și amintească preferințele și setările dvs. atunci când vizitați site-ul nostru în viitor. Cookie-uri persistente expiră automat după o anumită perioadă de timp. Cookie-urile sunt utilizate în următoarele moduri pe site-ul nostru:

Google Analytics, Adwords - folosim serviciul Google Analytics pentru a afla informații despre modul în care utilizați site-ul nostru. Folosim aceste informații pentru a compila statistici și pentru a ne ajuta la îmbunătățirea site-ului nostru. Google utilizează cookie-uri, ca parte a acestui proces, pentru a colecta informații anonime, inclusiv numărul de vizitatori, proveniența, paginile vizitate și durata de timp petrecută pe site-ul nostru.

Facebook Pixel - în vederea optimizării interacțiunii dumneavostră cu conținutul online

Autentificare - folosim cookies de sesiune pentru a vă permite să utilizați serviciile care necesită autentificare.

Versiune pentru dispozitive mobile - folosim cookies persistente și cookies de sesiune pentru a permite funcționarea eficientă în funcție de dispozitivul folosit și pentru reamintirea preferințelor și setărilor (de exemplu, schimbarea navigării implicite mobil/desktop).

Acceptul de utilizare cookie - pentru a memora opțiunea dumneavoastră, folosim un cookie valabil timp de 3 luni.

14.3 Cum puteți controla cookie-urile?

Puteți controla și/sau șterge cookie-urile după cum doriți – pentru detalii, consultați site-ul allaboutcookies.org. Puteți șterge toate cookie-urile din calculatorul dumneavoastră și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceți acest lucru, este posibil să fiți nevoit să setați manual unele preferințe, de fiecare dată când vizitați site-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opțiuni să nu funcționeze.

Continuând să utilizați site-ul nostru, fără a schimba setările, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor așa cum este descris mai sus.

14.4 Acest site utilizează cookie-uri

Acest site folosește cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si condiții va exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679.







Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența vizitatorilor și îmbunătățirea serviciilor. Dacă dorești să continui explorarea acestui site, ne permiți să folosim cookie-uri.

Pre-loader